Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o produktach lub usługach RRG i podmiotów świadczących usługi powiązane z produktami RRG drogą elektroniczną.

Samochody osobowe

Samochody dostawcze

Samochody Dacia

Samochody elektryczne

Reklamacje i zwroty

Procedura rozpatrywania reklamacji: Konsument może złożyć reklamację. Reklamację uważa się za złożoną z chwilą podania jej podstawy (np. z tytułu gwarancji), przyczyny (należy podać okoliczność, która jest przyczyną złożenia reklamacji) oraz odpowiedniego żądania albo oświadczenia (np. żądam naprawy towaru). Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w rozsądnym czasie.

Gwarancja na towar istnieje. Gwarantem jest Renault Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-674), ul. Marynarska 13. Organ rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego. Numer pod którym przedsiębiorca został zarejestrowany: 0000121892. Treść gwarancji: Renault Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-674), ul. Marynarska 13 udziela gwarancji na oryginalne części zamienne i akcesoria w zakresie wad produkcyjnych lub materiałowych w okresie 12 miesięcy, począwszy od daty zakupu części zamiennej lub akcesorium w autoryzowanej sieci Partnerów Renault/Dacia w Polsce. Gwarancja ma zastosowanie wyłącznie na terenie Polski. Upoważnionymi do rozpatrywania zgłoszeń w ramach gwarancji na części zamienne i akcesoria są wyłącznie autoryzowani Partnerzy Renault/Dacia, których lista znajduje się na stronie internetowej www.renault.pl i stronie internetowej www.dacia.pl lub dostępna jest u jakiegokolwiek autoryzowanego Partnera Renault/Dacia. Warunkiem rozpatrywania niniejszej gwarancji jest niezwłoczne, formalne zgłoszenie do autoryzowanego Partnera Renault/Dacia i przedstawienie paragonu lub oryginalnej faktury zakupu wystawionej przez autoryzowanego Partner Renault/Dacia. Gwarancja na oryginalne części zamienne i akcesoria nie obejmuje normalnego zużycia eksploatacyjnego. W przypadku uznania reklamacji autoryzowany Partner Renault/Dacia dokonuje wymiany części bezpłatnie. Czas naprawy  trwa do 14 dni, ale w przypadkach szczególnych (brak części/akcesoriów w magazynie centralnym, skomplikowana naprawa lub diagnoza) może być wydłużony do 30 dni. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


Prawo odstąpienia od umowy. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Renault Retail Group Warszawa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Al. Jerozolimskie 156, sklep@renaultwarszawa.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; umowy w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; umowy w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy); umowy w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Adresat: Renault Retail Group Warszawa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie. Adres przedsiębiorcy: Warszawa, ul. Al. Jerozolimskie 156. Adres poczty elektronicznej przedsiębiorcy: sklep@renaultwarszawa.pl.

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) ________________________.
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) _______________________.
Imię i nazwisko konsumenta(-ów) _________________________.
Adres konsumenta(-ów) __________________________________.
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) ______________________.
Data ______________________.

(*) Niepotrzebne skreślić.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Promocje
































































Dywaniki gumowe Renault Master III Dywaniki gumowe Renault Master III 171,16 zł 190,18 zł













Zawór EGR - Renault 2.0 dCi Zawór EGR - Renault 2.0 dCi 934,79 zł 1 016,07 zł























Części zamienne

Lokalizacja

RRG Warszawa

Darmowa dostawa

Dostawa 

 

Renault Warszawa

Facebook

Sklep jest w trybie podglądu
Click Shop | Hosting home.pl